17.06.2026
FANITAPAAMINEN PUB JANOISEN LEIPURIN TERASSILLA KESKIVIIKKONA
Tiistaina 17.6. järjestätään fanitapaaminen Pub Janoisen Leipurissa. Systeemit pyörähtävät käyntiin kello 18. Tavattavissa on Karhubasketin uusi valmennuskaksikko Konsta Mastomäki ja Cedric Latimer.
Janoisessa Leipurissa myydään myös kausilippuja tulevalle kaudella 2026-27.
Nähdään Leipurissa!


















